woensdag 9 september 2015

DIY Beren pakketjes


Waarom maken jullie ditmaal niet zelf een beer. Ik heb inmiddels zoveel voorbeelden gemaakt, dat het niet meer moeilijk kan zijn. Dus om je eindelijk over de streep te trekken om zelf een beer te maken, in plaats van alleen maar te kijken, en om je vast op weg te helpen heb ik vijf  DIY pakketjes gemaakt om te verloten onder de volgers van het berenblog.

In het pakketje vind je:
- Een voor- en een achterkant van wolvilt
- Alle losse vilt delen voor pootjes, oortjes en snuit
- DMC (voor de beer en voor de snuit)
- Kraaltjes voor de oogjes
- Een leuk knoopje
- En als ik de goede kleur heb: een mini pompon voor een staart

Het enige wat je nog nodig hebt is wat fiberfill , een naald en een beetje lijm. En misschien wat eigen creativiteit om er iets bijzonders van te maken.


Zo’n setje is natuurlijk ook berenleuk om zelf cadeau te geven. De letters en figuurtjes komen van Eline’s Alfabet stempel (EC0153), het label dat ik heb gebruikt om het DMC om te wikkelen komt van Craftable  CR1254 en het leuke randje komt van de Craftable CR1250.
Het zakje is gewoon een kaartenzakje.

Wat moet je doen om kans te maken op een DIY pakketje?


- Wordt volger van het blog! 
- Plaats bovenstaande button op je eigen blog
- link de button naar mijn berenblog
- laat een reactie achter op dit bericht

Volgende week dinsdag 15 september verloot ik de 5 pakketjes onder alle reacties

Wel het resultaat van de DIY op je blog of facebook laten zien he!!





25 opmerkingen:

  1. Dat is nou eens leuk, misschien dat ik dan wel eraan begin. Er is weer iemand zwanger in de familie en dit is wel heel leuk om kant en klaar cadeau te geven. Alvast bedankt.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf idee om zo iemand over de streep te trekken!! Dat duwtje in de rug kan ik goed gebruiken!! Ik doe mee!! Volger ben ik al een tijdje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een supermooi! lijkt me echt leuk om eens te proberen! Ik was al volger! Ik heb alleen nu ook de button op mijn Blog gezet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, ik zou ook wel eens zelf zo'n leuke beer willen maken, dus dit zie ik als een leuke kans.
    Volger ben ik al vanaf het begin, en dan mag de big fan button van dit berenblog, op mijn blog natuurlijk niet ontbreken, dus deze staat vanaf nu op mijn blog ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee Marianne!!! Lief dat je de pakketjes onder je volgers gaat verloten.
    Ik gun het pakketje graag aan een ander omdat ik de leuke berenmal al in mijn bezit heb. Maar je button ga ik wel op mijn blog zetten hoor!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een bereleuk idee, ik doe graag mee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk pakketje Marianne! Dit is echt zo'n leuk weggeefertje en zo'n ontzettend leuk idee! Ik heb de beren mal maar ik zal straks wel de button op mijn blog plaatsen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi!! Superideetje om na te maken voor in de kerstboom: voor een bere-leuke winter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marianne,
    Wat een geweldig leuk idee. Misschien dat het er dan eens van komt zo'n beertje te maken. Volger ben ik al vanaf het begin en de button staat op mijn blog en berenfan ben ik ook al mijn hele leven (heb niet voor niets de bijnaam omabeer).
    Dus wie weet.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super grappig idee weer...ik kan helaas slecht borduren door gezondheid dus gun andere het pakketje...benieuwd wat de winnaressen ermee gaan maken.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk idee!!! Lief hoor zo'n roze beertje!
    Een bere gezellige avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben dol op beertje en het lijkt me erg leuk dit eens te maken. Ga je snel volgen. Echt top!
    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief Marianne om deze pakketjes zo maar weg te geven. Volger ben ik al en ik ga daarom ook de link naar je blog op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb de beertjes gebruikt voor het maken van een hanger met kralen ertussen voor mijn kleinzoon Ruben

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne,
    Wow wat gaaf deze berenblog, ben meteen volger geworden.
    Ontzettend mooi zijn de beertjes. Ik ken de mal maar ik heb hem niet in mijn bezit.
    Ik zou graag een pakketje winnen, omdat ik heel erg van handwerken houd.
    Super leuk zijn ze. Het staat al mijn lbog met link erbij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als grosser Marianne - und auch Bären Fan, muss ich hier unbedingt mitmachen. vielleicht habe ich Glück.
    LG Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk het zijn zulke schattige beertjes doe graag mee om zo'n pakketje te winnen
    ken de mal maar heb hem zelf niet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk die beertjes!!! Wat kan je er veel mooie dingen mee maken ...
    Ik heb de button met link op mijn blog gezet.
    Alvast bedankt voor deze kans!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eerlijk gezegd ben ik ook een fan die je over de streep moet trekken om met de berenmal aan de slag te gaan Marianne...
    Ik heb heel veel malletjes behalve dit lieve beertje, maar misschien wordt ik na het maken van dit vilten beertje wel zo enthousiast dat ik "berenvlug" naar de winkel ga om het malletje aan te schaffen.
    Je zult perplex staan van de leuke berencreaties die dan zullen volgen!

    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd berenfanaat geweest, alles verzameld tot aan servies toe, maar deze mal heb ik niet... Wel heb ik veel andere mallen van Marianne Design, zoals het vosje en kikkertje. Ik wil nog zoveel, maar soms moet je keuzes maken... Ik waag een gokje! Ik hen (nog) geen eigen blog...
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. moet ik dat logo soms op mijn facebook zetten? (ivm geen eigen blog)

      Verwijderen
  21. Wat een leuk idee! Ik ben volger geworden van je blog omdat ik je blog leuk vind trouwens, ik kwam hier via via terecht en doe dus niet mee aan de give away. Ik wordt nl alleen volger van blogs die me aanspreken en niet voor cadeautjes.
    Fijne zondag.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Afgelopen vrijdag trof ik mevr. van Schaik met haar Lennie Flennerie spullen, spullen waar je verliefd op word, ik heb een paar stofjes en band meegenomen om wat leuke geurzakjes daarvan te maken. Ze vertelde me van de berenblog en nu zag ik op Facebook deze leuk actie. Niet om die actie, maar alleen om de inspiratie is het al leuk om jullie te volgen, Elke maand laten jullie ons wat nieuws zien, ik ben benieuwd naar jullie volgende decoratie, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Op de valreep nog mijn reactie. Wat een leuke verloting zeg. Weet al een berengek die ik daarmee kan verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat leuk zeg, ik heb ook pas een blog en ben sinds kort ook aan het leren hoe ik kaarten kan maken. ik heb je logo op mijn blog gezet (hobby-an ) en misschien kan ik zo wel een hoop dingen leren maken.

    BeantwoordenVerwijderen